Вивчення діяльності мультимедійних видавництв – важливий етап у процесі навчання майбутнього фахівця з технологій електронних мультимедійних видань, на якому формуються компетенції, необхідні для роботи директора мультимедійного видавництва (виконавчого, технічного, комерційного), директора рекламного агентства, начальника рекламного відділу великих підприємств, дизайнера або web-дизайнера, організатора виробництва, менеджера мультимедійних проектів.

Дисципліна "Мультимедійне видавництво" охоплює дві важливі складові: проектування електронного видання та організація його виробництва. На етапі проектування електронного мультимедійного видання передбачається вивчення особливостей мультимедійних видань як специфічних цифрових продуктів, що мають відмітні особливості у виробництві, просуванні, дистрибуції та споживанні. Такі особливості накладають обмеження на вибір методологій управління проектами створення таких видань. Діяльності із управління проектами створення мультимедійних видань у дисципліні приділено особливу увагу.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студенти повинні набути наступних компетентностей:

Здатність готувати проекти електронних видань;

Здатність до здійснення планування ММВ;

Здатність до здійснення організації виробництва електронного ММВ.