Викладання дисципліни спрямоване на вивчення теоретичних основ та практики застосування нових підходів та методів менеджменту та маркетингу у галузі туризму, організації та проведення маркетингових досліджень, створення реклами та ефективності управління каналами дистрибуції, розробки маркетингової політики в сфері просування туристичного продукту.
Знання та вміння з навчальної дисципліни «Менеджмент та маркетинг туризму» необхідні спеціалісту для створення конкурентоспроможних підприємств у сфері туристичної діяльності, ефективне ведення маркетингової діяльності та формування сучасної системи управління всіма підрозділами.
Вивчення курсу базується на відповідному рівні загальних знань та навичок, які отримані при засвоєнні студентами загальнонаукових, гуманітарних та спеціальних дисциплін.
Мета навчальної дисципліни:
Метою вивчення дисципліни є формування системи теоретичних знань та практичних навичок щодо методологічного апарату менеджменту та маркетингу туризму для вирішення конкретних економічних завдань, що виникають на підприємствах туристичної галузі при функціонуванні в умовах змінного середовища, вивченні ринку збуту та ринкового оточення, розробці та просуванні нового туристичного продукту, управлінні трудовими ресурсами.
- Лектор: Марія Володимирівна Алдошина