Вивчення дисципліни «Маркетинг» формує у здобувачів компетентності з аналітичного мислення, сегментації цільових аудиторій, розроблення стратегій комунікації, підвищення ефективності публічних програм і сервісів. Застосування маркетингових підходів дозволяє державним і муніципальним структурам будувати довгострокові відносини з громадськістю, формувати позитивний імідж влади, сприяти розвитку громадянського суспільства та підвищенню конкурентоспроможності територій.

Мета: формування теоретичних знань та практичних навичок застосування маркетингових підходів у сфері публічного управління та адміністрування, орієнтованих на виявлення та задоволення потреб цільових аудиторій, підвищення якості послуг, ефективності комунікації, довіри та позитивного іміджу з урахуванням динамічного соціального середовища.