Анотація. В процесах глобалізації і конкуренції змінюються не лише умови економічного відтворення, технології і фактори виробництва, а змінюються і споживачі. Вони стають дедалі більш вибагливими та висувають нові вимоги до продуктів та послуг, які мають задовольняти потреби всіх верст населення. Одним із найбільш продуктивних засобів індивідуалізації є бренд-менеджмент.
Створення та управління брендами є запорукою отримання конкурентних переваг та довгострокової рентабельності продуктів, послуг, компаній та організацій. Глибинні та науково обґрунтовані знання з питань маркетингу, поведінки споживачів, інновацій та управління брендами є важливим для кожного бізнесу та організації, особливо в умовах глобалізації. Розуміння поведінки споживача є основою для розробки стратегій бренд-менеджменту в умовах розвитку зовнішньоекономічної діяльності, а також оптимального позиціонування на ринку та ефективної маркетингової тактики, особливо під час виведення на зовнішній ринок нових товарів.
Мета навчальної дисципліни – є надання студентам системних знань щодо об’єктивних закономірностей, умов, процесів і специфічних особливостей розвитку бренда, управління активами торгової марки, просування брендів на міжнародних ринках та використання сучасних технологій брендингу, формування професійної компетентності у встановленні ефективності брендингу в тому числі і в сфері зовнішньоекономічної діяльності
