Мета вивчення дисципліни: ознайомити магістрантів із специфікою та загальними закономірностями бізнес-комунікації, звернути увагу на аспекти міжкультурного ділового спілкування, навчити використовувати звороти та кліше німецької мови відповідно до стандартів ділового спілкування.
Завдання дисципліни:
• ознайомити магістрантів із національно-культурною специфікою бізнес-комунікації;
• сформувати навички здійснення бізнес-спілкування німецькою мовою у різних формах;
• розвивати навички ділового спілкування німецькою мовою. Після вивчення курсу магістранти повинні
• знати: основні характеристики бізнес-комунікації, соціально-психологічні основи ділового спілкування, специфіку телефонних ділових розмов, письмові форми бізнесспілкування, організаційно-правові форми підприємництва, національно-культурну специфіку бізнес-спілкування та комунікативні табу, стилістичні параметри офіційно-ділових текстів німецькою мовою.
 • вміти: визначати стратегію бізнес-комунікації із використанням відповідних тактик, використовувати звороти та кліше німецької мови відповідно до стандартів ділового стилю, вести ділові розмови по телефону, здійснювати презентації, подавати у письмовій формі запити та звернення за довідками, використовувати національні традиції та звичаї у бізнес-комунікації.