Предметом вивчення навчальної дисципліни є лінгвістичні засоби створення медіатекстів різних типів і жанрів та їх креативний потенціал

Міждисциплінарні зв’язки

Для успішного вивчення дисципліни необхідні компетенції, отримані у результати оволодіння дисциплінами гуманітарного, соціального, а також професійного циклів («Українська мова», «Соціологія», «Масова комунікація і інформація» та ін.).

Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:

1.     Медіа-дискурс у системі  комунікативних видів дискурсу

2.     Лінгвомедійні властивості основних типів медіа текстів

3.     Медіатекст в когнітивно-культурологічному аспекті

Мета та завдання навчальної дисципліни

 Метою викладання навчальної дисципліни «Креативний потенціал медійного дискурсу» є формування усвідомленого осмислення сучасного медіапростору, інтегрування теоретичних знань з психології, соціології, лінгвістики, сучасних інформаційних технологій, формування вмінь застосовувати їх під час аналізу медійного тексту як одиниці медіадискурсу

Основними завданнями вивчення дисципліни «Креативний потенціал медійного дискурсу» є:  

- виокремлення основних ознак медіадискурсу, його комунікаційних функцій;

- дослідження медійного тексту різних типів з урахуванням особливостей розвитку інформаційного простору, світогляду автора, структури і мови;

- аналіз прагматики, семантики, синтактики медіатексту; визначення їхніх особливостей і значення у структурі тексту;

- створення і аналіз медіатекстів;

- критичний аналіз власних медіатекстів та їх редагування.

 Згідно з вимогами освітньо-наукової програми здобувач освітнього ступеня «бакалавр» набувають таких компетентностей:

- здатність оцінювати засвоєні наукові методи і способи діяльності;

- здатність аналізувати, веріфікувати інформацію у ході професійної діяльності;

критично оцінювати наукові джерела з питань дискурсу, тексту, медійного простору;

вирішувати комплексні завдання під час дослідницько-інноваційної діяльності з аналізу та інтерпретації діяльності ЗМІ, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань та аналітичної практики.