Іміджологія

Метою викладання даної навчальної дисципліни є формування у студентів цілісного уявлення про призначення, форми, методи, технології іміджелогії для використання умінь і навичок в області конструювання бажаного іміджу об'єкта (людини, організації, регіону тощо).

«Іміджологія» – навчальна дисципліна, що вивчає особливості формування професійного іміджу, технології самопрезентації, без чого неможливий успіх в будь-якій професійній сфері діяльності.

Об'єктом навчальної дисципліни є процеси, що пов’язані з формуванням іміджу різних суб’єктів.

Предметом навчальної дисципліни є різні іміджи.

Вивчення даної навчальної дисципліни студент розпочинає, прослухавши більшість навчальних дисциплін гуманітарного та професійного циклів. Теоретико-методологічною базою вивчення цієї дисципліни є такі навчальні дисципліни, як: «Філософія», «Основи бізнесу та менеджменту», «Масова комунікація та інформація», «Геополітика». У свою чергу, знання з даної дисципліни забезпечують успішне засвоєння таких навчальних дисциплін, як: «Ораторське мистецтво та спічрайтинг», «Репутаційний менеджмент», «Корпоративна культура та корпоративні медіа», а також виконання тренінгів, курсових робіт, бакалаврських та магістерських дипломних робіт.