Вивчення навчальної дисципліни «Консьюмер-менеджмент» спрямовано на формування у здобувачів системи знань та цілісного уявлення щодо клієнт-орієнтованого підходу до управління діяльністю підприємства, заснованого на врахуванні сучасних особливостей споживацької поведінки щодо взаємодії із виробником.

Мета навчальної дисципліни оволодіння здобувачами знаннями та професійними компетенціями щодо клієнт-орієнтованого управління діяльністю підприємств, заснованого на дослідженні споживачів, управлінні їх поведінкою, формуванні і підтримці попиту на товари та послуги, виявленні і впливу на процес прийняття споживачем рішення щодо покупки, розробленні та запровадженні програм лояльності, забезпеченні захисту прав споживачів.

Завданнями навчальної дисципліни є:

ознайомлення із консьюмеризмом як сучасною концепцією побудови взаємодії споживача і виробника;

вивчення факторів зовнішнього і внутрішнього впливу на поведінку споживачів;

опанування основними методами кількісних і якісних досліджень факторів, що впливають на поведінку споживача;

вивчення особливостей процесів прийняття рішення про покупку індивідуальними та організаційними споживачами та методів і прийомів управління даними процесами;

вивчення сутності та значення формування лояльності споживачів та основних принципів і методів управління лояльністю.

Предметом вивчення навчальної дисципліни є процес клієнт-орієнтованого управління підприємством, заснованого на дослідженні споживацької поведінки та факторів, які визначають вибір і ставлення споживача.

Об’єктом навчальної дисципліни виступають методи та прийоми дослідження поведінки споживачів та клієнт-орієнтованого управління діяльністю підприємства.