«Зробіть клієнта, а не продаж» - Katherine Barchetti

 Початок успішного маркетингу полягає в глибокому розумінні місцевого та глобального ринку. Розробка стратегій маркетингу вимагає аналізу тенденцій у споживчому попиті, конкурентному середовищі та потенційних ризиках. Гнучкість у використанні різних каналів комунікації, включаючи соціальні мережі, інтернет-рекламу, традиційні рекламні матеріали та інші, є важливою складовою стратегії. У сфері туризму важливою є також розробка продуктів та послуг, спрямованих на відповідні сегменти ринку. Вивчення потреб різних груп туристів дозволяє ефективно адаптувати пропозиції та маркетингові стратегії до вимог вибагливих клєнтів.

Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетинг туризму» є формування у студентів сучасної системи поглядів у галузі туристичного маркетингу, набуття практичних навичок щодо створення, просування та позиціонування турпродукту на ринку з урахуванням результатів маркетингових досліджень, рівня задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективності діяльності туристичного підприємства.