Курс "Управління міжнародними стартап проєктами" фокусується на ключових аспектах створення та управління стартапами. Учасники матимуть можливість ознайомитися із новітніми світовими методиками, навчитися роботі у команді над власним проєктом. Вступний модуль введе студентів у основи та тренди стартапсередовища. Далі, учасники вивчатимуть концепцію дизайн-мислення для генерації та валідації ідей у командах, досліджуватимуть конкуренцію на ринку та цільову аудиторію. Особливу увагу приділятимуть продакт-дизайну, формуючи портрет споживача та ціннісну пропозицію. Другий модуль охоплює основи бізнесу, зокрема створення бізнес-моделі, взаємодію з клієнтами, політику цін та продажів для досягнення прибутковості. Увага також приділятиметься залученню фінансування та його ефективному використанню. Тема брендингу допомагатиме учасникам будувати впізнаваний образ та привертати увагу цільової аудиторії. Курс завершиться навчанням ефективній презентації ідеї, створення МVP власного стартапу для привертання уваги інвесторів та грантодавців.