Метою дисципліни «Методи та моделі управління конкурентоспроможністю підприємств» є оволодіння теоретичними знаннями та практичним інструментарієм аналізу процесів оцінки та Методи та моделі управління конкурентоспроможністю підприємств.
Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:
засвоєння студентами термінологічного апарату у сфері конкуренції;
вивчення ключових проблем конкуренції та конкурентоспроможності товарів, послуг, підприємств, галузей національної економіки, міжнародних стратегій конкурентної поведінки;
набуття вмінь визначати й оцінювати показники і фактори конкурентоспроможності підприємств різних типів;
формування навичок стратегічного планування та вироблення конкурентних стратегій;
опанування методики аналізу форм і методів конкуренції в трансформаційний період;
вибір оптимальних стратегій українських підприємств на вітчизняних та зарубіжних ринках.
Об'єктом вивчення дисципліни «Методи та моделі управління конкурентоспроможністю підприємств» є процеси управління конкурентними перевагами підприємств.
Предметом дисципліни є сукупність методів, засобів і способів розробки і реалізації управлінських рішень, зв'язаних з формуванням і використанням складових конкурентоспроможності підприємств.
- Лектор: Шабельник Тетяна Володимирівна