Метою дисципліни «Методи та моделі управління конкурентоспроможністю підприємств» є оволодіння теоретичними знаннями та практичним інструментарієм аналізу процесів оцінки та Методи та моделі управління конкурентоспроможністю підприємств.

Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:

засвоєння студентами термінологічного апарату у сфері конкуренції;

вивчення ключових проблем конкуренції та конкурентоспроможності товарів, послуг, підприємств, галузей національної економіки, міжнародних стратегій конкурентної поведінки;

набуття вмінь визначати й оцінювати показники і фактори конкурентоспроможності підприємств різних типів;

формування навичок стратегічного планування та вироблення конкурентних стратегій;

опанування методики аналізу форм і методів конкуренції в трансформаційний період;

вибір оптимальних стратегій українських підприємств на вітчизняних та зарубіжних ринках.

Об'єктом вивчення  дисципліни «Методи та моделі управління конкурентоспроможністю підприємств» є процеси управління конкурентними перевагами підприємств.

Предметом дисципліни є сукупність методів, засобів і способів розробки і реалізації управлінських рішень, зв'язаних з формуванням і  використанням складових конкурентоспроможності підприємств.