Наприкінці XX століття дисципліна «Етика бізнесу» активно впроваджувались у вищу освіту різних країн та стали атрибутивним елементів підготовки здобувачів вітчизняних вищих закладів освіти. Цей тренд посилився на початку XXI століття, коли стали особливо актуальними професійні етичні стандарти, такі як адміністративна, корпоративна, господарська, екологічна та ділова етика. Це пов’язано зі зростанням значення моральних цінностей та норм у сучасному суспільстві, а також з усвідомленням їхньої ролі. Етика стає особливо важливою у контексті зростання технологічного та інтелектуального потенціалу, а також збільшення відповідальності як окремих осіб, так і організаційних структур. Іншим новим фактором є процеси глобалізації, де світ стає все більш взаємозалежним, і тому позитивні цінності та цілі, що об’єднують людей, набувають великого значення. Важливою метою бізнес-етики є формування покоління фахівців, які спроможні застосовувати сучасні підходи до підвищення ефективності економічної діяльності. Це пов’язано з використанням соціального капіталу співпраці, необхідністю виходу вітчизняних організацій з системної кризи, що виникла через соціальні та моральні витрати процесів модернізації та лібералізації економіки. 

Мета навчальної дисципліни – формування загальних та професійних компетентностей щодо організації роботи команди, взаємодії з бізнесоточенням, контрагентами на засадах верховенства права, цінності громадянського суспільства та соціальної відповідальності бізнесу. 

Завданнями навчальної дисципліни є: – засвоєння основних методів взаємодії з бізнес-оточенням; – розробка та запровадження етичних положень в підприємницький діяльності на засадах моральних норм і стандартів поведінки. 

Об’єктом вивчення дисципліни є процес формування та реалізації бізнесетики. Предметом навчальної дисципліни є принципи, форми і методи бізнес етики.