Мета навчальної дисципліни - формування теоретичних знань і набуття практичних навичок використання конкретного маркетингового інструментарію у вирішенні актуальних управлінських завдань з орієнтацією на потреби й запити споживачів цільових ринків, опанування методологічного апарату організації маркетингової діяльності різних суб’єктів ринку та їх позиціонування з набуттям здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової діяльності.

Завданнями навчальної дисципліни є: 

- знання теоретичних основ маркетингу; 

- розуміння маркетингових аспектів управління бізнесом, процесів планування і проведення маркетингових досліджень, розробки маркетингової стратегії і тактики; 

- уміння інтерпретувати маркетингову інформацію, аналізувати маркетингові показники; 

- формування навичок розробки комплексу маркетингу, плану маркетингу, створення рекламних креативів та рекламних кампаній, презентацій; 

- здатність аналізувати товарну, цінову, комунікаційну, збутову політики, процеси організації і контролю маркетингової діяльності.

Об’єктом вивчення навчальної дисципліни є процеси маркетингової діяльності з метою обґрунтування маркетингових та управлінських стратегічних та тактичних рішень. 

Предмет навчальної дисципліни - процеси й методи вивчення та задоволення потреб споживачів як пріоритетних суб’єктів ринку.