Навчальна дисципліна "Основи туристичної діяльності та рекреації" є базовою навчальною дисципліною та вивчається згідно з навчальним планом підготовки фахівців освітнього ступеню "бакалавр" напряму підготовки 242 Туризм і рекреація 241 Готельно-ресторанна справа для всіх форм навчання.
Метою викладання даної навчальної дисципліни є формування знань і навичок стосовно організації туристичної діяльності та рекреації на різних ієрархічних рівнях в різних туристичних регіонах світу та в Україні.
Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:
засвоїти організацію туризму як систему взаємозалежних і взаємодоповнюючих елементів;
вивчення структури організації туризму та рекреації;
вивчення географічних особливостей організації туристичної діяльності та рекреації.
"Основи туристичної діяльності та рекреації" – навчальна дисципліна, що вивчає інструментарій організації туристичної та рекреаційної діяльності.
Предметом навчальної дисципліни є теоретичні, методологічні, методичні основи туристичної діяльності та рекреації, її технологічне, організаційно-економічне, правове забезпечення.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:
знати:
понятійний та категорійний апарат щодо основ організації туристичної та рекреаційної діяльності;
характеристику впливу різних груп факторів на особливості функціонування та розвитку світової туристичної галузі;
методологію статистичного обліку світових туристичних потоків;
різновиди національних туристичних адміністрацій та умови їх діяльності в країнах світу;
класифікаційні ознаки світових ринків туристичних послуг;
основні принципи та методи взаємодії суб'єктів світового туристичного ринку;
основи нормативно-правові й адміністративні механізми забезпечення туристичної діяльності;
економічну сутність, технологію розробки, просування та реалізації туристичного продукту;
теоретичні засади використання туристичних та рекреаційних ресурсів;
вміти:
знаходити причинно-наслідкові зв'язки між явищами та процесами на світовому туристичному ринку;
користуватися статистичними базами даних, що відображають динаміку світових туристичних потоків;
здійснювати дослідження глобального та регіональних ринків туристичних послуг;
здійснювати обґрунтований вибір напряму здійснення підприємницької діяльності в туризмі, розробляти етапи її здійснення;
проводити сегментацію туристичного ринку та розробляти туристичний продукт;
складати перспективні програми турів з метою подальшої апробації їх на ринку та виявлення рівня відповідності запитам туристів, застосовуючи методики планування та впровадження нового турпродукту;
оцінювати та раціонально використовувати туристичні та рекреаційні ресурси в Україні та світі;
визначати чинники, умови формування і розвитку туристичних регіонів світу;
прогнозувати обсяг і асортимент туристичних послуг за умови залучення нових споживачів, використовуючи методи прогнозування попиту та інтенсивність туристичних потоків.
- Лектор: Олена Олегівна Стрижак