Анотація дисципліни
«Методи тестування та оцінки якості програмних систем»
 

 

Метою дисципліни  є засвоєння основних понять та визначень з галузі тестування, критеріїв вибору тестів, огляд різновидів тестування, аналіз особливостей процесу й технології індустріального тестування, придбання навичок застосування сучасних інформаційних технологій для аналізу та тестуванню інформаційних систем, створення звітної тестової документації.

Об’єкт навчальної дисципліни теоретико-методологічні та методичні основи технології тестування програмних продуктів.

Предмет навчальної дисципліни є процеси, що відбуваються в сфері тестування програмних продуктів.

Завданнями вивчення дисципліни є: оволодіння знаннями та навичками з технології тестування програмних продуктів.

Опис кваліфікаційного рівня (в цілому по дисципліні):

Знання: основні поняття забезпечення якості програмних продуктів, особливості індустріального підходу в оцінці якості програмного продукту засобами тестування, основні функціональні фази тестування і основні завдання і проблеми тестування, критерії вибору тестів, оцінки покриття проекту, різновиди тестування, методика планування тестування, підходи до розробки тестів, особливості ручної розробки й генерації тестів, структура тестового набору для автоматизованого тестування, структура документів «Тестовий план» (Test Plan), «Тестова процедура» (Test Case), «Тестовий звіт» (Summary test report), методика описування тестових наборів (Test Suite) та тестових звітів (Bug Report).

Уміння, які набувають студенти, полягають у застосуванні базових знань та підготовленість до виконання процесу тестування програмних продуктів, а саме: аналізувати особливості процесу й технології тестування, планувати тестування, обирати кінцевий набор тестів, забезпечувати розробку тестів з урахуванням особливостей ручної розробки й генерації тестів і з використанням засобів автоматизації тестового циклу, виконувати тестування на основі специфікацій та сценаріїв, розробляти звітну тестову документацію.

Комунікація:

Після успішного закінчення навчання студент повинен бути в змозі продемонструвати здатність: планувати і проводити добрі презентації, а також описувати прийняті рішення з використанням усного та письмового мовлення, символьної мови; адаптувати власну модель поведінки до умов соціокультурного середовища.

Автономність і відповідальність:

самостійність та пошук власних підходів вирішення поставлених завдань, а також високий рівень ініціативності;

зобов’язання та поручительство за прийняття і реалізацію власних або колективних рішень у будь-яких ситуаціях;

надійність та впевненість у процесі досягнення цілей, а також обов’язкова відповідальності за досягнуті результати.