Цифровий маркетинг – це найшвидше доступне рішення для електронної комерції. За допомогою інструментів цифрового маркетингу та досвіду їх використання європейськими компаніями вітчизняні виробники можуть легко масштабувати свій бізнес як в Україні, так і на території ЄС. Інструментарій цифрового маркетингду допоможе охопити максимальну аудиторію чи клієнтів і ви можете зробити це швидко. Це справді відіграє важливу роль у сучасній системі господарських зв’язків, особливо в умовах виходу українських компаній на ринки ЄС. Інструменти та методи цифрового маркетингу набагато доступніші за традиційні офлайн-маркетингові методи. Але однією з головних переваг цифрового маркетингу є легкість відстеження та моніторингу результатів в реальному режимі часу, коли є можливість швидко переглянути показники відгуків клієнтів і оцінити успіх своєї маркетингової кампанії, що дозволить компанії ефективніше планувати свої подальші дії та приймати управлінські рішення. Цей курс робить спробу підкреслити важливість використання інструментів цифрового маркетингу в нову еру.

Мета навчальної дисципліни – формування у магістрантів стійких конметентностей щодо використання інструментів цифрового маркетингу для розробки механізму взаємовідносин та їх подальшої інтенсифікації між учасниками ринку ЄС та України.

Завданнями навчальної дисципліни є:

формування професійних компетенцій щодо використання цифрового інструментарію маркетингу на підприємствах різних сфер діяльності;

розвиток навичок формування цифрової маркетингової кампанії для вітчизняних підприємств.

Об’єктом вивчення дисципліни є досвід використання інструментарію цифрового маркетингу європейськими компаніями.

Предметом вивчення дисципліни є принципи, інструменти, методи та форми цифрового маркетингу.