Метою навчальної дисципліни Бізнес етика та ділові комунікації є засвоєння у здобувачів мовної культури та мовного етикету, техніки ділового спілкування, невербальних засобів спілкування та іміджу ділової людини
Завданнями навчальної дисципліни є:
придбання знань про психологічні та етичних особистісних якостях учасників ділового спілкування;
придбання знань про моральні вимоги до взаємин ділових людей (бізнесменів, підприємців, керівників і управленців);
придбання знань про сучасні технологічні вимоги до основних форм ділового спілкування - бесід і переговорів , службових нарад, ділове листування;
придбання знань про моральних принципи, норми і правила етикету.
Предметом навчальної дисципліни є теоретико-методологічні підходи до проблем культури ділового спілкування.- Лектор: Каріна Ромеовна Немашкало