Мета навчальної дисципліни - формування системи компетентностей щодо здійснення маркетингового аналізу та використання маркетингового
аналітичного інструментарію з метою побудову маркетингової стратегії, прогнозування на основі аналізу даних і проведення сучасних маркетингових
досліджень з використанням їх результатів для ухвалення доцільних й ефективних маркетингових та управлінських рішень.
Завдання:
– засвоєння основних методів та інструментів планування і реалізації маркетингових дослідження та аналізу за різними напрямками;
– формування теоретичних знань і практичних навичок щодо вибору й використання технологій та інструментів роботи з маркетинговою інформацією;
– ухвалення та обґрунтування стратегічних, тактичних і оперативних маркетингових рішень на основі даних та результатів маркетингового аналізу.
Об’єктом вивчення дисципліни є процес маркетингової аналітики з метою обґрунтування маркетингових та управлінських рішень.
Предметом навчальної дисципліни є принципи, форми, методи та інструменти маркетингового аналізу.
- Лектор: Ус Марина Ігорівна