Мета навчальної дисципліни - формування системи компетентностей щодо здійснення маркетингового аналізу та використання маркетингового

аналітичного інструментарію з метою побудову маркетингової стратегії, прогнозування на основі аналізу даних і проведення сучасних маркетингових

досліджень з використанням їх результатів для ухвалення доцільних й ефективних маркетингових та управлінських рішень.

Завдання:

– засвоєння основних методів та інструментів планування і реалізації маркетингових дослідження та аналізу за різними напрямками;

– формування теоретичних знань і практичних навичок щодо вибору й використання технологій та інструментів роботи з маркетинговою інформацією;

– ухвалення та обґрунтування стратегічних, тактичних і оперативних маркетингових рішень на основі даних та результатів маркетингового аналізу.

Об’єктом вивчення дисципліни є процес маркетингової аналітики з метою обґрунтування маркетингових та управлінських рішень.

Предметом навчальної дисципліни є принципи, форми, методи та інструменти маркетингового аналізу.