Медійний дискурс сьогодні кваліфікується як практичний ефективний засіб комунікативної дії, оскільки питому вагу знань про дійсність сучасна людина отримує опосередковано, через мас-медіа. 

Метою викладання навчальної дисципліни є формування усвідомленого осмислення сучасного медіапростору, інтегрування теоретичних знань з психології, соціології, лінгвістики, сучасних мультимедійних інформаційних технологій за здійснення практичних завдань, формування вмінь застосовувати їх під час аналізу і створення медійного тексту як одиниці медіадискурсу.

Об'єктом навчальної дисципліни є процеси аналізу і створення медійного тексту як одиниці медіадискурсу.

Предметом вивчення навчальної дисципліни «Теорія та практика медійного дискурсу» є  лінгвістичні засоби створення медіатекстів різних типів та їх креативний потенціал. 

Основними завданнями вивчення дисципліни є виокремлення основних ознак медіадискурсу, його комунікаційних функцій; дослідження медійного тексту різних типів з урахуванням особливостей розвитку інформаційного простору, світогляду автора, структури і мови; аналіз прагматики, семантики, синтактики медіатексту, визначення їхніх особливостей і значення у структурі тексту; створення і аналіз медіатекстів; критичний аналіз власних медіатекстів та їх редагування.