Медійний дискурс
сьогодні кваліфікується як практичний ефективний засіб комунікативної дії,
оскільки питому вагу знань про дійсність сучасна людина отримує опосередковано,
через мас-медіа. Метою
викладання навчальної дисципліни є формування
усвідомленого осмислення сучасного медіапростору, інтегрування теоретичних
знань з психології, соціології, лінгвістики, сучасних мультимедійних
інформаційних технологій за здійснення практичних завдань, формування вмінь
застосовувати їх під час аналізу і створення медійного тексту як одиниці
медіадискурсу. Об'єктом навчальної дисципліни є процеси аналізу і створення медійного
тексту як одиниці медіадискурсу. Предметом вивчення навчальної дисципліни «Теорія та практика медійного дискурсу» є лінгвістичні засоби створення медіатекстів різних типів та їх креативний потенціал. Основними завданнями вивчення дисципліни є виокремлення основних ознак медіадискурсу, його комунікаційних функцій; дослідження медійного тексту різних типів з урахуванням особливостей розвитку інформаційного простору, світогляду автора, структури і мови; аналіз прагматики, семантики, синтактики медіатексту, визначення їхніх особливостей і значення у структурі тексту; створення і аналіз медіатекстів; критичний аналіз власних медіатекстів та їх редагування.
- Лектор: Калерія Леонтіївна Ковальова