Einschreibeoptionen

Діджиталізація світу обумовлює трансформації всіх без виключення сфер суспільного життя та визначає зміни умов господарювання – окреслює нові можливості для розвитку бізнесу та зумовлює появу значної кількості перепон та викликів, що були невідомі раніше. З одного боку, розвиток інформаційних технологій створює передумови для розвитку операторів ринку, збільшення кількості споживачів, полегшення доступу до новітніх технологій тощо, а з іншого – обумовлює необхідність у збиранні та опрацюванні великого обсягу інформації, що необхідна для прийняття ефективних управлінських рішень. 

Метою навчальної дисципліни «Аналітика даних в міжнародному маркетингу» є формуванні у здобувачів освітніх послуг компетентностей у сфері міжнародної економіки за рахунок набуття знань та опанування навичок оцінювання ефективності маркетингової активності. 

У відповідності до поставленої мети основні завдання дисципліни покликані формувати у студентів теоретичні знання та практичні навики з аналітики даних в міжнародному маркетингу, а саме: 

  • забезпечити розуміння фундаментального підґрунтя маркетингових досліджень;
  • ознайомити з особливостями та специфічними підходами до аналітики в міжнародному маркетингу;
  • сформувати навички збирання даних для проведення маркетингової аналітики в міжнародному бізнесі;
  • опанувати сучасний інструментарій та технології аналітики в міжнародному маркетингу;
  • набуття навичок з обґрунтування та прийняття рішень на основі реалізації маркетинг-аналітики.

Предметом навчальної дисципліни є теоретичні положення та прикладні аспекти застосування сучасного маркетингового аналітичного інструментарію в міжнародному сфері.

Об’єктом навчальної дисципліни є процес аналітики даних для міжнародного маркетингу та прийняття управлінських рішень за її результатами.

Здобувачі другого (магістерського) освітнього рівня за спеціальністю 051 «Економіка», освітньої програми «Міжнародна економіка», які опановують дисципліну «Аналітика даних в міжнародному маркетингу» матимуть змогу поглибити знання в сфері міжнародних маркетингових досліджень, покращити навики пошуково-дослідницької та аналітичної роботи. Вивчення курсу сприяє розвитку самостійного навчання, дозволяє розвинути критичне мислення, уміння працювати в команді та керувати часом.


Gäste können auf diesen Kurs nicht zugreifen. Melden Sie sich bitte an.