Опції зарахування

Метою викладання даної навчальної дисципліни є формування у студентів системи знань щодо категорій маркетингу, його принципів, інструментів вивчення ринку, ринкових відносин та організації маркетингової комунікації в  ринкових умовах та конкуренції.

Об'єктом навчальної дисципліни є процес взаємодії покупця і продавця під час здійснення маркетингових комунікацій, зокрема у рамках реклами та PR.

Предметом навчальної дисципліни є маркетингові комунікації, що формуються і реалізуються засобами реклами та PR.

Вивчення даної навчальної дисципліни студент розпочинає, прослухавши навчальні дисципліни гуманітарного та професійного циклів. Теоретико-методичною базою вивчення цієї дисципліни є такі навчальні дисципліни, як: «Філософія», «Масова комунікація та інформація». У свою чергу, знання з даної дисципліни забезпечують успішне засвоєння таких навчальних дисциплін, як: «Реклама та суспільство», «Бренд-комунікації», «Інтернет-маркетинг», «Психологія споживання та комунікації», а також виконання тренінгів, міждисциплінарних комплексних курсових робіт, бакалаврських та магістерських дипломних робіт.

У процесі навчання студенти отримують необхідні знання під час лекційних занять та виконання практичних завдань. Найбільш складні питання винесено на розгляд і обговорення під час семінарських занять. Також велике значення в процесі вивчення та закріплення знань має самостійна робота студентів.



Самореєстрація (Студент)