Інформатика в житті сучасного суспільства набувати виняткового значення та здійснює серйозний вплив на інтенсифікацію економіки, насамперед шляхом забезпечення оптимальних зв'язків між галузями промисловості, окремими підприємствами, а також шляхом вдосконалення управління, що спирається на інформаційні системи та технології. 

  Навчальна дисципліна "Інформатика" є базовою навчальною дисциплі- ною та вивчається згідно з навчальним планом підготовки фахівців освіт нього ступеню "бакалавр" для галузей знань 0305 "Економіка та підприємництво", 0306 "Менеджмент і адміністрування", 1401 "Сфера обслуговування" усіх форм навчання. 

   Метою викладання дисципліни «Інформатика» є формування у майбутніх фахівців системи компетентностей з питань архітектурних принципів побудови та функціонування персональних комп’ютерів і комп’ютерних мереж, алгоритмізації та організації обчислювальних процесів, програмного забезпечення, а також набуття компетентності роботи на сучасній комп'ютерній техніці і ефективного використання сучасних технологій у професійній діяльності для розв'язання різноманітних економічних задач.

   Завданням вивчення дисципліни є теоретична та практична підготовка майбутніх фахівців за компетенціями.

   Предметом вивчення є існуючі та перспективні комп’ютерні технології для автоматизації інформаційних процесів в економіці.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

особливості й переваги роботи з комп'ютерними мережами, методи ефективного пошуку інформації в Інтернеті, прийоми використання послуг, що надаються комп'ютерними мережами в процесі пошуку й передавання інформації;

основні методи роботи з текстовою інформацією, можливості обробки великих, структурованих документів, прийоми автоматизації роботи з текстовою інформацією в практичній діяльності майбутнього фахівця професійної освіти;

принципи обробки табличної інформації, що збирається в процесі практичної діяльності економіста, можливості візуалізації результатів аналізу й прогнозу процесів на основі статистичних даних;

структуру, властивості та принципи побудови алгоритмів;

основні прийоми розробки та реалізації лінійних, розгалужених і циклічних алгоритмів та програм;

об'єктно-орієнтовані можливості мови програмування;

загальну характеристику систем керування базами даних;

основні поняття реляційних баз даних, конструктивні елементи, типи відношень і основні етапи проектування реляційних баз даних;

технології розподіленої обробки інформації;

шляхи використання комп'ютерних систем, мереж і засобів телекомунікації в реалізації інформаційних процесів;

можливості програмного забезпечення Google;

основні сучасні й перспективні системи обробки даних;

експлуатаційні можливості персональних комп'ютерів і комунікаційних засобів.

вміти:

працювати з системами обробки даних (текстові редактори й процесори, електронні таблиці, програми створення презентацій та публікацій, диспетчери архівів тощо);

створювати за допомогою текстових процесорів документи, що містять текст, таблиці, рисунки, схеми, діаграми, математичні формули й інші об'єкти;

коректно формулювати завдання, для розв'язання котрих використовується табличний процесор, подавати емпіричні дані в електронних таблицях, автоматизувати проведення в них математичних розрахунків, оперативно й точно статистично опрацьовувати та наочно подавати результати експерименту або вимірювання;

створювати лінійні, розгалужені і циклічні алгоритми для розв'язування задач;

створювати і описувати блочні алгоритми і програми (описувати і використовувати процедури і функції);

створювати найпростіші веб-сторінки, наповнювати їх та публікувати в Інтернеті;

користуватися основними можливостями, послугами й інформаційними ресурсами комп'ютерних мереж, у тому числі мережі Інтернет, необхідними в навчальній та професійній діяльності майбутнього економіста;

працювати із прикладними додатками;

створювати презентації та оформлювати їх відповідним чином;

використовувати структури даних для збереження і обробки складних структур інформації (баз даних);

створювати та проектувати концептуальну модель даних певної предметної галузі, забезпечувати цілісність даних у моделі;

створювати бази даних, працювати зі структурою таблиці та даними, редагувати та модифікувати таблиці та дані;

здійснювати сортування та фільтрацію даних;

створювати прості запити, формувати запити інших типів;

використовувати пакети прикладних програм для розв'язування економічних і управлінських завдань.