МЕТОЮ дисципліни є надання студентам необхідних теоретичних основ, методичних рекомендацій і практичних навичок щодо вивчення основних технологічних принципів побудови та функціонування електронних видань; вивчення методів і технологій проектування, виготовлення, тестування та використання електронних видань.
ТЕОРЕТИЧНОЮ БАЗОЮ дисципліни є попередні навчальні дисципліни: "Інженерна і комп'ютерна графіка", "Інформаційні технології", "Основи композиції та дизайну", "Ілюстрування", "Теорія кольору", "Комп'ютерна анімація", "Основи програмування", "Основи об'єктно-орієнтованого програмування", "Додрукарське опрацювання інформації", "Типографіка", "Тримірне моделювання", "Економіка видавництв і поліграфічних підприємств", "Мультимедійні видання".
ІНСТРУМЕНТАЛЬНОЮ БАЗОЮ дисципліни є сучасне програмне забезпечення для створення електронних видань у вигляді автономних публікацій.
КОМПЕТЕНТНОСТІ, які отримують студенти:
ПФ.К1. Приймати рішення щодо технології проектування мультимедійного видання.
ПФ.К2. Здійснювати проектування електронного мультимедійного видання.
ПФ.К3. Створювати
електронні мультимедійні видання.
- Лектор: Ігор Володимирович Кобзев
- Лектор: Ірина Олександрівна Хорошевська