АКТУАЛЬНІСТЬ: розвиток сфери електронного видавництва впливає на підвищення вимог стосовно якості представлення кінцевих результатів їх діяльності у вигляді конкретної електронної продукції (презентацій, книг, навчальних комплексів, тощо), що створюється під потреби певної цільової аудиторії. У якості такої продукції виступають цифрові фотоальбоми, on/off-line інтерактивні презентації, мультимедійні каталоги та портфоліо, електронні мультимедійні видання навчального та розважального характеру та ін. Однак, технологія проектування та створення таких електронних видань з урахуванням багатьох вимог є складним процесом, який вимагає від спеціалістів високої кваліфікації у розрізі реалізації всіх етапів проектування та завдань, що ставляться на кожному з них. Досягнення високих результатів потребує розуміння вимог ринку та потреб цільової аудиторії; підходів, моделей та базових етапів проектування електронної продукції; принципів композиції та дизайну (для розробки інтерфейсу електронного видання та його елементів); навичок роботи з сучасним програмним забезпеченням, володіння мовами програмування (для реалізації інтерактивної складової та різних моделей поведінки користувача в рамках електронного видання).
МЕТА ДИСЦИПЛІНИ: надання студентам необхідних теоретичних основ, методичних рекомендацій і практичних навичок щодо вивчення основних технологічних принципів побудови та функціонування електронних видань; вивчення методів і технологій проектування, виготовлення, тестування та використання електронних видань.
ОБ'ЄКТ ДИСЦИПЛІНИ: електронні видання.
ПРЕДМЕТ ДИСЦИПЛІНИ: є процес проектування технології розробки електронного видання відповідно до його цільової спрямованості, а також наповнення, збору та тестування різних типів електронних видань у вигляді цифрових фотоальбомів, on/off-line інтерактивних презентацій та мультимедійних електронних видань розважального та навчального характеру.
ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ: вивчення теоретичних основ та базових технологій створення електронних мультимедійних видань, особливостей їх структурної побудови; оволодіння навичками з організації процесу проектування та розробки електронних мультимедійних видань; обґрунтування вибору найбільш доцільної технології проектування видання та окремих його структурних елементів; оволодіння навичками використання прикладних програмних пакетів для реалізації процесів проектування та розробки електронних видань.
ТЕОРЕТИЧНОЮ БАЗОЮ ДИСЦИПЛІНИ є попередні навчальні дисципліни: "Інженерна і комп'ютерна графіка", "Інформаційні технології", "Основи композиції та дизайну", "Ілюстрування", "Теорія кольору", "Комп'ютерна анімація", "Основи програмування", "Основи об'єктно-орієнтованого програмування", "Додрукарське опрацювання інформації", "Типографіка", "Тримірне моделювання", "Економіка видавництв і поліграфічних підприємств", "Мультимедійні видання".
ІНСТРУМЕНТАЛЬНОЮ БАЗОЮ ДИСЦИПЛІНИ є сучасне програмне забезпечення для створення електронних видань у вигляді автономних публікацій.
- Лектор: Ігор Володимирович Кобзев
- Викладач: Ірина Олександрівна Хорошевська